מוטו

לאחוז גבוה מהעסקים הקטנים בארץ אין אדם בעל אוריינטציה וניסיון ניהולי במערכות מחשוב (אין הכוונה לרקע טכני אלא ידע בסטנדרטים מקובלים) הם אינם יודעים לאילו תרחישים חובה לדאוג, אינם יודעים מה לשאול את הגורם הטכני, מה לדרוש ממנו, ומלבד המחיר אינם יודעים מה ההבדל בין חברות המחשוב השונות
מחד מצויות בשוק הרבה חברות תמיכה מצוינות ואנו רואים את עצמנו כאחת מהן. מאידך ישנם גורמי תמיכה פחות מקצועיים כשבשוק של העסקים הקטנים זה בולט קצת יותר. עובדות אלו מביאות לידי כך שיש לא מעט עסקים קטנים אשר נופלים בבחירת חברת המחשוב והטיפול אצלם דומה יותר לכיבוי שריפות תמידי מאשר לניהול רשת מקצועי. כמו כן במקרים קיצוניים כשמתרחש אובדן  מידע או השבתה, רק אז הלקוח מבין שהייתה לו מערכת מחשוב ללא פתרונות ראויים 

חברת מחשוב טובה יכולה בטיפול תחזוקתי נכון לעלות על מרבית הבעיות הקשות כשהן עדיין לא מורגשות ולפני הפיכתן לקריטיות או משביתות עבודה (דוגמת דיסק קשיח תקול לפני אובדן, אל פסק שלא ייתן מענה, בסיס נתונים גדול לפני קריסה, גיבויים שלא עובדים ועוד הרבה מקרים  אחרים)

מערכת מחשוב הנמצאת תחת תחזוקה שלנו, אזי כמות הפניות מלקוח לטפל בעניין "שצץ מעכשיו לעכשיו" יורדת באופן דרסטי. המוטו שלנו הוא עבודה בשיטות ובסטנדרטים אשר נהוגים בחברות הגדולות כולל שימוש בשירותי ענן. אנו מבצעים התאמות מסוימות על מנת להתאים את השיטה לתקציב של עסק קטן

בשיטה שלנו גם העסקים הקטנים נהנים מתחזוקה שוטפת, יציבות ושרידות כאילו היו חברה גדולה

1/6
  • Facebook Social Icon